Assist Nyheter

Ny tjenesteoversikt og handlingsplan i Assist.

Skrevet av Test | 28.10.22 11:00

Vi har lansert en ny startside i Avonova Digital. Startsiden gir enkel tilgang til ditt digitale HR- og HMS-system. I tillegg samler den alle tjenestene du som Assist-kunde har tilgang til, og gjør det lett for deg å ta dem i bruk.

 

Startsiden er lik for alle ansatte i bedriften, og gir en rask inngang til tjenester som for eksempel kurs, helsehjelp og helsecoach.  

Ny og effektiv utforming av handlingsplan

Vi har lyttet til deres tilbakemeldinger, og legger nå også til rette for at du enda raskere skal kunne få forslag til, og registrere tiltak i, bedriftens handlingsplan. Du vil også få tydeligere tilbakemelding om hva som må følges opp.  

Ny handlingsplan kommer i løpet av kort tid.
 

Innkommende avvik – en gyllen mulighet

Registrering av avvik og uønskede hendelser er viktig og gir både ledelsen og verneombudet et godt grunnlag for å bedre bedriftens prosesser, arbeidsmiljøet og den generelle trivselen.

I løpet av høsten lanserer vi derfor også et nytt registrerings- og oppfølgingsløp for avvik og uønskede hendelser. Målet er å gjøre det lettere for deg som er ansatt å melde avvik og uønskede hendelser, og enklere for deg som er leder å både følge dem opp og gi tilbakemeldinger.
 

Skap en bedre arbeidsplass med Avonova Assist

Avonova Assist hjelper bedrifter med å skape en bedre arbeidsplass. Det gjør vi gjennom å samle tjenester som bistår med å senke sykefraværet, skape trygge arbeidsplasser, forenkle prosesser og sørge for at dere har kontroll på helse-, miljø- og sikkerhetsarbeidet.

Lær mer om hvordan vi kan bistå med å løse utfordringene i din bedrift.