Hjelp og kontakt
Våre rådgivere er eksperter innenfor sitt fagfelt og kan bistå deg på kort varsel.
Hva kan vi hjelpe deg med?
Ofte stilte spørsmål
Spørsmål om faktura eller kundeforhold?
Dersom du har spørsmål om faktura eller kundeforhold kan du kontakte kundeservice på e-post: kundesenter@avonova.no
Jeg har glemt passordet. Hvordan lager jeg et nytt passord?
Klikk på lenken «glemt passord» under innloggingsfeltet og følg instruksjonene.
Dersom dette ikke fungerer kontakter du kundeservice på kundesenter@avonova.no
Har vi en mobilapp? Ja! Slik laster du den ned.
Vi har gleden av å tilby deg en flunkende ny mobilapp, som tar deg rett inn i Avonova Assist. Den er tilgjengelig for nedlastning i både Appstore og Google Play.
Slik finner du appen i Appstore (for iPhone):
Gå inn i Appstore og søk opp Mitt Avonova. Deretter laster du den ned. Når den er ferdig nedlastet, klikker du på åpne og følger videre instruksjoner. Husk at din bedrift må ha Avonova Assist, og din leder må ha laget en bruker for deg for at du skal få logget inn.
Slik finner du appen i Google Play (for Android):
Gå inn i Google Play og søk opp Mitt Avonova. Deretter laster du den ned. Når den er ferdig nedlastet, klikker du på åpne og følger videre instruksjoner. Husk at din bedrift må ha Avonova Assist, og din leder må ha laget en bruker for deg for at du skal få logget inn.
Ta kontakt med kundesenter på 48 08 08 08 om du trenger hjelp.
Hvordan melder jeg meg på kurs?
Kursoversikten finner du her: https://www.avonova.com/kurs
Her kan du søke opp å melde deg på kurs som foregår i nærheten av deg.
I vår kurskatalog finner du prisoversikt og oversikt over hvilke kurs som er inkludert i Assist-avtalen.
Klikk her for å laste ned kursoversikt
Hvor mange kurs inngår i Assist?
* Også tilgjengelig på Engelsk
Hvordan får jeg tilgang til videolege/psykolog?
Spørsmål om Stoffkartotek?
-
Hvor ofte oppdateres og revideres sikkerhetsdatabladene?
For å garantere at du har oppdatert informasjon, gjennomgår vi sikkerhetsdatabladene årlig og sørger for at de nyeste versjonene fra leverandørene er tilgjengelige. -
Hvem oppdaterer sikkerhetsdatabladene i Avonovas database?
Vårt dedikerte team sørger for løpende oppdateringer i databasen, tilpasset både kundens og leverandørens behov. -
Hvordan fungerer faktureringen for bruk av stoffkartoteket?
Prisen baseres på antall datablader du bruker. Bruk vår priskalkulator for å finne din eksakte pris. For mindre enn 15 datablader er tjenesten gratis for assist-kunder. -
Hvordan lager jeg QR-koder?
1. Klikk på "Administrer Stoffkartotek"
2. Klikk på "Lokasjoner"
3. Klikk på "Lag QR-kode for lokasjon" -
Hvem har tilgang til Stoffkartoteket?
Alle med en lisens i Avonova Assist har tilgang via tjenesteoversikten. -
Hvordan endrer jeg tilgangsrettigheter i Stoffkartoteket?
I Stoffkartoteket er hovedbrukeren automatisk satt som administrator. Vanlige brukere har i utgangspunktet kun leserettigheter. For å endre disse rettighetene, følg disse trinnene:-
-
1. Klikk på "Innstillinger" i Stoffkartoteket og velg roller:
2. Velg brukeren du ønsker å endre.
-
-
-
-
-
3. Du kan også tilpasse tilgangen til forskjellige lokasjoner etter behov.
- 4. Det er kun administrator i Stoffkartoteket som har tilgang til å endre brukertilgang
-
-
-
Hvorfor trenger man et Stoffkartotek?
Stoffkartoteket sikrer sikkerhet på arbeidsplassen og effektivitet ved å tilby viktig info om sikker håndtering av kjemikalier, hjelpe til med overholdelse av regler, tilby førstehjelpsinformasjon, være en kilde til opplæring, beskytte miljøet, og organisere kjemikaliebruk effektivt. -
Kan jeg overføre datablader fra et annet system?
Vi bistår med overføring av datablader fra ditt eksisterende system til vårt, slik at overgangen blir sømløs. Ta kontakt med din rådgiver eller bruk vårt kontaktskjema for assistanse. -
Hvordan kontakter jeg dere for hjelp eller spørsmål?
https://info.avonova.no/hjelp-og-kontakt/hr-og-hms-system
For rask og effektiv bistand, ta kontakt med oss gjennom vårt kontaktskjema eller direkte kommunikasjon med din rådgiver.